lördag 6 juni 2009

Orientering

 

Hej!
Idag har jag varit på orienteringtävling. Den här gången var det bara KM så det var inte så stor tävling.
Tävlingen var inte så långt bort ifrån där vi bor heller så jag,mamma,pappa och Victor cyklade dit.
Jag startade 10:49 så vi åkte hemifrån cirka 10.00.

När jag startade så började det bra ända tills jag hade sprungit en bit då jag tycker att jag är på fel ställe än vad jag hade tänkt. Men lyckades till slut lista ut var jag var. Men sen när jag sprang därifrån så hade jag kartan åt fel håll så jag kom till 2.an istället för 1.an. Men som tur var så var det skala 1:5000 så det var inte så långt till 1:an.
Sen när jag till slut lyckats ta både 1:an och 2:an och var på väg till 3:an så tittade jag lite för fort så jag tyckte att 8:an såg ut som en trea för att den 8:an på kartan låg mitt på en stig så jag såg bara halva 8:an. Aja sånt som händer. Efter allt missöde så lyckades jag springa resten av banan utan att bomma något.
Och det gick ju i alla fall bra ändå jag kom etta i min klass.Kan ni gissa av hur många?
Av en. Så jag kom 1/1.Whoho!

Nu på eftermiddagen så har jag fixat lite bilder i photoshop och spelat Wii.

Oj det blev ett väääldigt långt inlägg.Som du kanske inte fattade så mycket av. Men,men så har min dag sett ut än så länge.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar