tisdag 2 juni 2009

Tisdag

 

Hej!
Åhh vad jag blir irriterad på regn. Igår var det så varmt,soligt och skönt. Och idag så har det i stortsätt regnat hela dagen.

Idag började jag 09:20 som jag alltid gör på tisdagar... det är så skönt. I skolan har vi inte gjort så mycket idag förutom engelska provet som vi hade. Jag tror nog att det gick ganska hyfsat bra för mig.
Imorn så ska vi ha friidrottsdag det ska bli kul. Jag är inte så jätte duktig på att hoppa höjd och sånt men jag är ganska bra på att springa. Så jag ska vara med och springa i vårat stafettlag från klassen. Det är 4 som får springa totalt 1 km. sträcka ett springer 100m sträcka två springer 200m o.s.v
Jag ska springa 4:de sträckan så jag ska alltså springa längst, 400 m. Hoppas det går bra!

Och imorn så är det ju bara 1 vecka kvar tills vi får sommarlov!!!!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar