tisdag 17 augusti 2010

16-17 augusti natten då jag kan beskriva varje liten detalj...

Hej hej jag är über trött !! 
Ja som rubriken lyder så kan jag berätta allt (förutom ca 2 timmar)som hände natten till idag. Rättare sagt jag var vaken hela natten förutom drygt två timmar då jag faktiskt sov ganska så ostört. Hur kommer då detta sig kan man undra??! 
Som jag sa i förra inlägget så är jag hund vakt just nu. Och ja jag kan ju inte precis skryta med att jag är van att sova i samma hus som hundar. Varje gång han rörde på sig gick upp och bytte ställning osv. så vaknade jag och tittade upp, eller ja vaknade och vaknade jag somnade ju aldrig haha men aa jag låg och försökte sova. Just när man var på väg att somna så kom Chico upp hoppande i sängen och ville bli klappad på. Efter de så sa jag åt honom att han skulle gå och lägga sig och då gick han snällt till sin säng och somna om igen och fy vad han snarkade! Sedan upprepades detta exakt varje timme hela natten. Förutom en gång då han kom till mig redan efter en kvart. 
Så jag har precis koll på när han gick runt, sov , när morfar gick upp på toa 2 gånger, när  mormor gick upp på toa och så vidare och så vidare. 
Men men han var ju säkert osäker på om jag var kvar eftersom han aldrig sovit här förut. 

OJ! nu vart det ett långt och jobbigt inlägg men det var ändå lite komiskt ändå och spela roll om man knappt sover nåt  en natt. 
Här kommer en bild för att pigga upp det här inlägget lite :D 
Fler sommarbilder kommer snart... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar