söndag 22 augusti 2010

Kondis é bra!!

Hej!Bloggade aldrig igår för jag var på orientering. Det var lång distans ca 5 killometer fågelvägen men sprang ca 7-8 eftersom jag inte sprang fågelvägen. Det gick dock inte så bra för jag sprang fel och lite så :(.
Idag har jag varit på en ledarutbildning steg ett kursi gymnastik, jag ska nämligen bli gymnastikledare iår för 6-8 åringar, ska bli kul! Nu har jag precis ätit efter att jag varit ute och sprungit ca 1 mil idag och nu ska jag strax dusha.

Glöm inte "Kondis é bra" // Olivia


Nu har jag äntligen fått in Hastings bilderna på datorn så snart kommer fler, här är en bild på stranden där vi var varje dag :D
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Fin bild! Synd att det gick dåligt på orienteringen. Men men, man kan inte alltid lyckas :/. Ska det blir kul att bli gympaledare?
    Duktigt att springa en mil! Gillar citatet "kondis é bra"! :)

    Kram :)

    SvaraRadera