måndag 6 december 2010

BIld bomb från i lördags

Hej hej!
Idag har jag varit i skolan ganska skön dag eftersom alla lärare förutom en var sjuk. 
Här kommer bilderna som jag lovade förut, från i lördags på mitt och Olivias födelsedagskalas. Först var vi och spelade curling med tjejorna och sedan åkte vi alla hem till mig och åt mm. Har även tagit kort på  nästan alla presenter.





nagellack från Alma Och Linnéa
nagellack från
från Olivia
Från Alma och Linnéa
Från Catarina
Från Olivia
Från Ida
Från Alma & Linnéa
Från Maria
Från Maria
Från Catarina
Från Catarina
Från Alma och Linnéa
Från Maria
Från Alma & Linnéa
Från Olivia
Från Ida

Fick även ett vitt linne och benvärmare från Alma och Linnéa. Tyvärr så blev Linnéa sjuk och kunde inte vara med väldigt synd, vi saknade dig!! ♥

Tack så jätte mycket för alla presenter och en rolig dag allihopa!! // Olivia ♥

Update; glömde skirva att jag fick godis av Alma & Linnéa och Ida också haha 

1 kommentar:

  1. Tack själv för att vi fick komma :)Det var superduperkul! :D

    Förresten, alla lärare utom 2 var sjuka idag xD. Det första dependnagellacket, där det står "från Maria" var egentligen fån mig och Linnéa :) Bara så du vet ;). Kan du inte lägga upp bilder på linnet, benvärmarna och godiset från oss också? haha xD

    SvaraRadera