måndag 13 december 2010

Lucia

Hej!

Förlåt för att det är lite dålig uppdatering. Jag har inte sagt det förut men jag håller nämligen på att starta en ny blogg, vill förnya mig lite. Den är snart klar, det är anledningen till att jag inte bloggat så mycket i helgen jag har fixat lite med bloggen och tagit massa nya bilder dit.

Igår var vi även hos farbror Mats på kalas för han och mig. Fick då ett bio kort & en alladin ask från Mats och Mem och ett par guldörhängen,superfina! och en massa andra små saker från kusinerna + familj på pappas sida.

Idag är det förresten lucia. Vi var först på luciatåg på förmiddagen i skolan och på eftermiddagen så bakade vi.Efterskolan var jag hos Olivia och hade spa. Superskönt! Vi körde med ansiktsmask och badade bubbelbadkar. Kom hem för drygt en timme sedan.
Kort sagt en väldigt chilliprill dag!!

Nu ska jag nog gå till TV:n och njuta av att vi inte har några läxor.

// Olivia
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar