onsdag 29 september 2010

En helt vanlig onsdag

Hej alla!
Tar en kort kort paus i matte pluggandet och bloggar, detta blir nog tyvär ända inlägget idag. Men vem vet?! Idag hade vi mogna nior kötbulletävling! Alla trodde jag skulle vinna men det gjorde jag inte, fast jag vill påpeka igen att jag åt flest potatisar så det var därför! Alma och Linnéa kom på delad första plats med hela 37 kötbullar haha. Catarina kom starkt därefter på 30 kötbullar! hahahaha snacka om att de mådde illa efteråt höhö. Jag däremot åt bara 18 stycken kötbullar och 5 potatisar, och 2 äpplen så det var ju inte jätte lite heller! men det konstiga var att jag inte var sådär jätte jätte mätt. Jag var ju inte hungrig precis men jag var inte spyfärdig som de andra verkade vara haha!
Sen kom Catarinas lillasyster och sa att man bara fick ta sju stycken. Då hade alltså både alma och Linnéa käkat 30 fler än vad man fick!! oopsi! hoppas det inte gjorde något. Fast vi åt typ ändå sist så det var nog ingen annan som blev utan.
Tror däremot inte att de andra vill göra om det! Föresten så var det min idé haha!

Idag är det ingen gymnastik för hallen är bokad, passade rätt bra eftersom jag måste göra matte.

Back to work //Olivia



Kan det inte bli sommarlov igen...
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar