fredag 24 september 2010

Nyklippt

Hålla där alla! Idag har jag som rubriken säger klippt mig. Det var mer än behövligt för det var väldigt slitet. Klippte ca fem centimeter. Frisören ville klippa mer men nån måtta får det väl ändå va? Tyckte ända att det blev kort.
Köpte även en ny adidas tjocktröja och en yllekofta. Köpte också tre ny örhängen hade nämligen pengar kvar på ett presentkort på guldfynd sen ca 1,5 år tillbaka. Och sen hade jag lite tur också genom att de hade ta tre betala för två. =) Fick bara lägga till lite extra.
Nu har jag precis sett på idol och jag ska nog gå tillbaka till TV:n alldeles strax. Imorgon ska jag hem till Olivia för vi ska jobba med vårt No arbete/uppsats om kärnkraft & vindkraft. Så om ni har otur så blir det inen uppdatering imorn.

smell you later // Olivia


Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Fint! Det var ju inte så kort. Inte så jättestor skillnad i längd jämfört med förut, men det blev fint i alla fall!

    SvaraRadera