fredag 10 september 2010

läkerol

- Vilket är det finas det djuret i vattnet?
- Läcker ål

Hej hej!
Idag hade vi spexfoto i skolan, roligt roligt!! jag och olivia var lika dana och hade glitter överallt. Efterskolan gick jag och Linnéa hem till Alma och fotade för jag behövde en bra bild till bildupgiften vi har i skolan, fast jag är fortfarande inte nöjd så jag måste nog ta fler...
Nu på kvällen har jag sett på idol. Kul! Men jag tycker de borde visa fler "dåliga" med i TV för det blir ju roligare då.
Snart ska jag nog gå och lägga mig för det väntar en helg med pluggande. Och på söndag är det origenteringstävling, fast jag kanske fortfarande inte får springa eftersom jag är lite förkyld ännu. Då kanske Alma också följer med!
Och nej! vi är inte beroende av läkerol.. Eller jo kanske lite, mamma i alla fall





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar