lördag 9 oktober 2010

25-manna

Hallå där köp blåbär!
Idag är det lördag igen och jag har i stort sett spenderat dagen på 25-manna, den näst största orienteringstävlingen i Sverige med över 9000 orienterare, http://www.25manna.nu/ för den som är intresserad! Jag sprang sträcka 3 i sträcka 4. dvs vit bana dvs jätte lätt dvs spring som en galning.Det gick bra för mig förutom att jag typ spydde när jag kom i mål. Fast det gick över fort så nu mår jag bra igen! förutom att jag är täppt i näsan och borde ta näsdroppar NU!

Sitter vid pappas dator nu och tittade igenom lite bilder, här är bilder från när Alma var på landet i sommras.
Nu ska jag gå till mormor och morfar och se på TV.

Smell you later //Olivia




föresten hade många läsare igår igen och det gillar jag fortsätt så!! Nya läsare från Vietnamn också!välkommna välkommna!!

får bli lite mindre bilder idag för de blev suddiga och oskärpa av någon anledning när jag förstorade de :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar