torsdag 21 oktober 2010

Prao dag 3

Hej!

Tänkte berätta lite kort om gårdagen efterssom jag aldrig gjorde det. Jag och Linnéa började 9 under dagen fick vi servera mat, plocka ur diskmaskinen, lämmnat prover mm. Vi fick ävenvara med vid återbesöken där de undersökte, tog blovprov, vägde mm. bebisarna som bara var några dagar gamla, Det var väldigt kul! Sedan hade vi typ fikapauser hela tiden så det vart lite långtråkigt. Men om man tänker bort det så var det kul!

IDAG: Idag har jag fått vara med när de undersökte bebisarna och mammorna, kul kul! Sedan har vi servera lunch bädda sängar, plocka i och ur diskmskiner mm.
Orkar inte berätta så detaljerat just nu.

Nu har jag tagit kort på hur reflexskärmarna som vi hämtade igår. Den vita och transparenta ser ungerfär likadana ut på bilden men de är olika. Idag kom även Gymnasieguiden så nu har jag något att göra.

//Olivia

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar