tisdag 5 oktober 2010

tröttjej.se

Hej!
Bloggade aldrig igår pga att jag inte riktigt hade tid. Har inte så mycket tid idag heller men ett inlägg ska jag väl få till i alla fall. Tänkte berätta lite om hur det ligger till för er som är intreserade. Skulle ju egentligen ha haft idrott&hälsa prov idag men vår gympa lärare Micke var sjuk så det är uppsjutet en vecka. Idag hade jag tänkt gå och träna men jag har känt mig allmänt seg och lite halvsjuk idag så det den idén har nu fått bli omplanerad. Idag har jag varit hos vår studievägledare och snackat om gymnasieval. Tror nu att det kommer bli något natur program, (natur= matte/NO-sidan för er som inte vet). Imorgon hoppas jag att jag är mer frisk för att då är det ju onsdag vilket betyder att jag är gympaledare. Torsdag- franska prov tror jag kan det mesta redan så det är bra. Måste absoulut vara ulltra frisk för då är det Beep test  Fredag- svenska "uppsats" inlämming+ senast inlämmning av musik "uppsats" fast den är jag redan klar med så jag lämmnade in den igår.

Sedan är det en vecka till i skolan sen är det prao och höstlov, SKÖNT!!
Det här var ett långt och ointressant inlägg för dig som inte orkade läsa.

//Olivia

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar