fredag 1 oktober 2010

Deet är dags för fredagsmyyys...

Äntligen fredag och jag är ny äten ny duschad och ny sprungen. Igår frågade jag Alma om hon ville springa med mig efter skolan och självklart så ville hon det! Catarina hängde också på och så sprang vi en runda vet inte exakt hur långt men ca 7-8 kilometer. Skönt! Sedan gick jag hem till Alma och så pluggade vi till idrotts provet på tisdag. Lite senare blev jag hämtad av pappa och sen jag kom hem har jag duschat och ätit och nu sitter jag här.
Idag kom även två tröjor som jag beställt från H&M. Två vanliga långärmade bara. Har också beställt en halsduk men den kommer inte fören senare :( Kanske visar bild på det senare om det är någon som är intrresserad??

Här kommer också några av mina utlovade bilder från några helger sen. Här är de på när vi tog upp båten.


Vi försökte först dra upp den så vanligt med bilen, men det var så blött i marken så bilen bara sladdade.
Så vi fick ringa en granne som har traktor.
Och då gick det mycket bättre :D

Nu ska jag snart se på idol

Trevlig kväll alla//Olivia
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar