lördag 16 oktober 2010

Bildbomb

Hej igen!
Precis efter jag bloggat sist åkte jag mamma och victor på en shoppingtur, vi åt även lunch på restaurang jag åt kyckling wook, gott! Sedan gick vi runt tittade i olika skobutiker skulle nämligen ha ett par nya lite varmare skor. Köpte även nya hårsnoddar, hårnålar, tights och svarta strumpor. Som jag behövde. Se själv nere... När jag kom fikade vi och sedan bakade jag blev klar för ett tag sedan, har jag även hunnit vika lite tvätt.

tjocka tights med mönster, inte så tydlig bild
Från dinsko.

svarta tights
strumpor

En massagehand som jag köpte för nån vecka sedan har bara inte hunnit visa än.
Bakade Rocky Road, bara onyttiga saker i mängder i!!


Har inte smakat än för glasyren uppe på ska stelna och det har den inte gjort än.

//Olivia

1 kommentar:

  1. Åh, vilka fina skor!!! (och andra saker men spec. skorna!! :) Rocky road är jättegott, jag bakade det till jul förra året! :D <3

    SvaraRadera