måndag 18 oktober 2010

Första Prao dagen

Hej!
Idag var som sagt första prao dagen. Det var ingen riktig dag idag utan bara en kort "indroduktion" sedan gick jag och Linnéa och sa hej på våran ny avdelning. Det verkade väldigt trevligt som jag tror att hon som pratade med oss skulle ha utryckt sig haha. Det är bara några som fattar höhö.
Nu på eftermiddagen har jag skrivit ca en sida på bildupgiften som vi har. Hade tänkt att prov fota lite bokeh också men nu har ju solen gått ner så tror inte att det funkar. Får försöka imorgon om det inte funkar med en lampa. Mina reflexskärmar har inte kommit än men jag hoppas på att de kommer imorgon.
Hörs senare ev med några bokeh bilder om jag lyckades med mitt försök.// Olivia

Förresten nu har jag fått Photoshop CS 5 på den här datorn, dvs. den nya!! Den är mycket bättre än elements som jag har på  den gamla datorn.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. höhö jag fattar ;P

    Du är verkligen välkommen höhö

    Hoppas att vi inte är lika välkomna imorgon..

    Kram Linnea

    SvaraRadera