lördag 23 oktober 2010

Lördag

Hej!

Igår vart det inget "riktigt" inlägg, jag skrev ett men av någon anledning så publicerades det inte och sen orkade jag inte skriva ett nytt. Igår var det nog den roligaste dagen hittills på praon. Mer jobb mindre fika. Var lite långtråkigt att bara vila hela tiden. Så igår jobbade vi till och med full dag alltså till fem. Sedan åkte vi hem och jag kom hem vid halv sju. Då duschade jag och sedan åt vi middag och "firade" Victor som fyllde år. Sedan kom Erika och Rebecka och vi åt tårta på kvällen.

Idag hade jag tänkt göra lite läxor men har inte börjat än, ska göra det nu. Tänkte hinna prov fota lite med reflexskärmarna också men det är inte så soligt så jag får använda mig av lampor. Senare idag kanske det kommer bilder.

Vi hörs//Olivia


Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar